divendres, 1 de gener del 2010

benviguts al club de les manualitats casolanes

La intenció d'aquest blog és ensenyar-vos les manualitats que fem a casa. Estan pensades per fer amb nens petits. Amb la meva filla les fem des de molt petita (ara ja té 5 anys) i s'ha acostumat a que sempre tinc coses per fer...Així quem quan arriba de l'escola  les tardes que estem juntes, ja em demana fer activitats.
Ah! i no les vol repetides.... sempre haig d'estar pensant coses noves... agafo idees d'altres blogs i després les personalitzo o les modifico per adaptar-les a la Clara.

Espero que us agradin i pogueu fer-les amb els vostres fills/filles...passant una bona estona amb ells!

4 comentaris:

  1. molt bona idea susanna! nosaltres t'anirem seguint les passes...Si se t'acaben les idees també li pots dir av la clara k faci ella les propostes...segur k també són molt interessants,
    un petó i et felicito pel projecte.
    txus

    ResponElimina
  2. Grácies Txus... de fet moltes coses que fem son d'idees que en té la Clara i que modifiquem segons els materials disponibles aquell dia... a veure si em surto amb el blog...

    ResponElimina
  3. Oh que divertit Susana! Espero que us ho passeu molt bé amb la Clara i espero que jo també m'ho pugui passar pipa amb les meves amigues fent manualitats aquest estiu. M'agradaria que em recomanessis algunes manualitats facils per que les facin dues noies de 13 anys, una de 12 i dos de 9 anys. Aquest estiu, igual que els altres, faran una paradeta al poble i els hi fa il·lusió fe coses relacionades amb la natura, es a dir, coses casolanes com bossetes aromàtiques,etc. No ho se. Que podriem fer?
    I <3 Maisons du Monde us patrocina aquest espai.

    ResponElimina
  4. hola!
    relacionat amb la natura? podrieu fer figuretes de fimo (fang de colors) d'insectes o bitxet... mireu les marietes de l'aniversari de la Clara. Podeu treure moltes fotos de "google imagenes". Les bossetes aromatiques son bona idea, podeu fer-les de romaní, farigola, labanda... us quedaran xules si agafeu roba de sac i li feu un estampat amb un tampó de formes i pintura (simulan un logo, o el segell del fabricant...) i lligats amb un trocet de rafia.
    Per les edats que teniu son coses que podeu fer amb facilitat...
    Espero que m'envieu alguna foto per poder penjar-les al blog de part vostra.
    gràcies per visitar-nos!!

    ResponElimina

gracias por tu comentario, se hará público en cuanto se revise.