divendres, 30 de gener del 2015

L'Arbre de les empremtes



Aquest cop us ensenyo una coseta feta entre "moltes persones", us explico...

Per motiu del bateig de les nenes i el nostres casament vam el.laborar la següent manualitat com a record d'aquell dia tant especial.

dibuixant l'Arbre
Varem fer un Arbre de les empremtes... com a base un cuadre en blanc de la mida que volgueu... aquí jo vaig dibuixar un arbre amb tantes branques com a convidats al B&B i alguna més per els que no van poder venir.

Materials:
  • llapis i goma
  • quadre 
  • pintures (aquarel.les, temperes, acrilic,...)
  • pinzell
  • tampons de colors
  • convidats
  • rotulador negre per els noms




Fem el tronc i les branques centrals les vaig fer en forma de cor per poder possar les nostres empremtes juntes. De forma que la meva familia i jo formesim part del cor de l'arbre.

 
l'arbre acabat a llapis




  Aquí a l'esquerra podeu veure l'arbre acabat de  dibuixar a llapis.

unes 100 branquetes per deixar la marca d'una 100 dits index. ;-)





 Amb temperes que tenía per casa, vaig anar omplint el tronc les branques, i com era tardor vaig fer fulletes en diferents tons de groc per el terra, com si ja se l'haguessin caigut totes.


Aquesta sóc jo, en "procés creatiu", a Clara em va fer la foto sense saber-ho i no ha quedat malament, oi?

Ja estic fent a tocs de pinzell les fulles que us comentava mes a dalt.

Us he possat el detall del cor, a la part central de l'arbre.
detall de cor amb les nostres empremtes




 un exemple de tampons de colors,  la foto esta treta d'internet.
Jo els vaig comprar a l'Abacus, venien 10 colors en un pot.







Aquí el teniu esperant a ser omplert d'empremtes.
els convidats es van divertir molt, era un cosa que mai havien fet i van quedar molt contents.


I si a algú l'interessés que m'envii un missatje, els faig per encarreg.
l'arbre de les empremtes penjat a casa

2 comentaris:

  1. Bones,
    estic interessada en l'arbre d'empremtes, com hem puc posar en contacte amb vosaltres?
    el meu email es: mairamonne@hotmail.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. hola,
      espero que ja hagis sol.lucionat... sento molt el retrás al teu comentari... no m'arrivat cap missatje dient-me que en tenia un comentari...
      ho sento

      Elimina

gracias por tu comentario, se hará público en cuanto se revise.